
Voornamelijk de isolatie is niet in orde. Een deel van het gebouw wordt in de wintermaanden erg koud, omdat het tocht. Vooral op de kamer van de burgemeester is dat het geval. De oorzaak daarvan is dat de monumentale voordeur niet goed sluit. Het is de bedoeling dat het gebouw zo wordt geïsoleerd dat het energie-neutraal wordt.
Bron: www.omropfryslan.nl









