Sneker Weerman: Even doorbijten, maar lente in het vooruitzicht
Komende nacht vrij helder bij een afnemende wind en koelt het flink af. De temperatuur komt rond het vriespunt uit.

Morgen zien we de temperatuur weer winst boeken. Deze komt rond de 12 graden uit, verder is het zonnetje erbij, dit bij een zuidoostelijke wind.
Zaterdag is het genieten geblazen, volop lenteweer met flink wat zon. De temperatuur stijgt naar 18 graden bij een zuidelijke wind die zwak tot matig is. Helaas is er zondag meer bewolking, de wind draait in de middag naar het noordoosten, matig, en die windrichting zien we ook maandag terug en neemt toe.













