\nNa de route werd iedereen gastvrij ontvangen in verenigingsgebouw Spes waar kon worden nagepraat onder het genot van soep en broodjes. Elise Zwaagstra van het organiserend comité: ‘Als kerkelijke gemeente willen we onderdeel van de wijk en daarmee de samenleving zijn. Het organiseren van laagdrempelige activiteiten hoort daar naar onze mening bij. Al beeldend willen wij laten zien aan de buurtbewoners en onze leden hoe het kerstverhaal is opgebouwd’.
\n
\n
Na de route werd iedereen gastvrij ontvangen in verenigingsgebouw Spes waar kon worden nagepraat onder het genot van soep en broodjes. Elise Zwaagstra van het organiserend comité: ‘Als kerkelijke gemeente willen we onderdeel van de wijk en daarmee de samenleving zijn. Het organiseren van laagdrempelige activiteiten hoort daar naar onze mening bij. Al beeldend willen wij laten zien aan de buurtbewoners en onze leden hoe het kerstverhaal is opgebouwd’.