\nDe Dierenbescherming vindt het onbegrijpelijk dat ook dit zomerseizoen bijna ieder weekeind weer sprake is van honden die in bloedhete auto’s zijn achtergelaten. ‘Gelukkig zijn we er in de meeste gevallen op tijd bij, maar het hangt soms letterlijk op seconden’, zegt Dales.\n
De Dierenbescherming vindt het onbegrijpelijk dat ook dit zomerseizoen bijna ieder weekeind weer sprake is van honden die in bloedhete auto’s zijn achtergelaten. ‘Gelukkig zijn we er in de meeste gevallen op tijd bij, maar het hangt soms letterlijk op seconden’, zegt Dales.