\nDonderdagavond 11 oktober is een loods midden in het centrum van Boazum in vlammen opgegaan. Daarbij kwam asbest vrij, waardoor de bewoners van vier straten vrijdag geëvacueerd moesten worden. Zaterdag konden alle bewoners weer terug naar hun woning, behalve de eigenaren van de loods en hun buren. Maandag konden ook de buren van de loods weer terug naar huis; de eigenaren van de loods konden helaas nog niet naar huis. In hun huis is asbest aangetroffen.\n
Donderdagavond 11 oktober is een loods midden in het centrum van Boazum in vlammen opgegaan. Daarbij kwam asbest vrij, waardoor de bewoners van vier straten vrijdag geëvacueerd moesten worden. Zaterdag konden alle bewoners weer terug naar hun woning, behalve de eigenaren van de loods en hun buren. Maandag konden ook de buren van de loods weer terug naar huis; de eigenaren van de loods konden helaas nog niet naar huis. In hun huis is asbest aangetroffen.