Thewes kiekt... riool
SINT NICOLAASGA - Regelmatig gaat Thewes Hoekstra uit Sint Nicolaasga op pad met zijn fotocamera. Deze keer hoefde hij niet ver. Bij zijn huis wordt al een aantal weken gewerkt aan nieuwe riolering.

De gehele straat moet open om de oude betonbuis te vervangen voor een pvc exemplaar. Dit is voor de afvoer van het afvalwater naar de zuivering. Ook wordt er een buis aangelegd voor het schone (regen)water. Dit water wordt geloosd op het oppervlaktewater. Ook worden er gedeeltelijk nieuwe afvoerputten geplaatst.






















