Tekeningen en schilderijen Sneek in het dr. Wumkeshûs te Sneek
Na zijn pensionering heeft hij zich toegelegd op het werken met olie verf en acrylverf. Ook zijn er steeds vaker mensen in zijn schilderijen te zien. Hij wil impressionistisch schilderen, waarbij vooral gaat om het weergeven van een en het gevoel dat daarbij hoort.

Licht en kleur zijn belangrijker dan vorm niet gaat om een exacte weergave van de werkelijkheid. Er zijn meer dan twintig werken te zien, een feest van herkenning! De werken zijn te koop, de prijzen zijn opzettelijk zeer bescheiden gehouden. De moeite waard om eens binnen te lopen bij het dr. Wumkeshûs.













