Opwarmen voor Oktoberfest bij De Kroon
DJ Matthias zal vanavond de tent helemaal op z’n kop te zetten. Van voor naar achter, van links naar rechts van onder naar boven en van binnen en buiten... Jetzt geht losss!!! Ook de Sneker Utlopers zullen vanavond acte de présence geven bij het ongetwijfeld gezellige feest.

De stemming zat er een half uurtje geleden al prima in daar aan de Jousterkade!
Foto’s Henk van der Veer










