Cultuur en uitgaan

Opwarmen voor Oktoberfest bij De Kroon

DJ Matthias zal vanavond de tent helemaal op z’n kop te zetten. Van voor naar achter, van links naar rechts van onder naar boven en van binnen en buiten... Jetzt geht losss!!! Ook de Sneker Utlopers zullen vanavond acte de présence geven bij het ongetwijfeld gezellige feest.

Afbeelding
Sneek- Tientallen Snekers maken zich bij Café De Kroon aan de Jousterkade op voor het grote Oktoberfest in de Veemarkthal. Met stoere Lederhosen en sexy Dirndl staan de bezoekers op het terras om alvast in de stemming te komen voor de tweede editie van het Oktoberfest.

De stemming zat er een half uurtje geleden al prima in daar aan de Jousterkade!

Foto’s Henk van der Veer

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding