Maar ook als u niet bij een dansclub behoorde, dan is deze nostalgische middag een niet te missen kans voor een heerlijke middag amusement. Nostalgie, heerlijke muziek, lekker dansen, een hapje en een drankje: Oude tijden herleven. Deze bijzondere dansmiddag komt voort uit een spontane actie van Dielshûs eigenaar Durk Douma. Hij reageerde op tweede paasdag in een radio en TV uitzending van Omrop Fryslân, waar op de dag van het stemmingsorkest herinneringen werden opgehaald aan de dansclubs van weleer. “Dit moat in ferfolch krije” zo zei Douma in de uitzending. Dat vervolg is dus zondag 14 april in It Dielshûs.
\t- Presentatie: Geert van Tuinen.
\t- Aanvang van deze bijzondere middag is 16.30 uur. De entree bedraagt € 12,50.
\t- Reserveren van kaarten kan via info@itdielshus.nl of telefonisch: 0515-331566