
Sneek - Vrijdag 14 december speelt de band X-Static in Café Neighbours aan de Kleine Kerkstraat te Sneek. X-Static is een 5-mans formatie met ervaren muzikanten, die er een afwisselende avond van zullen maken, alle denkbare muziekstijlen komen voorbij: van de nieuwste tophits tot tijdloze klassiekers die iedereen herkent.
Stoere rock, zwijmelende ballads en alles wat daar tussenin zit. Dansen, springen en keihard meezingen, stilstaan is er niet bij! X-Static begint om 23.30 uur en de entree is gratis.









