
Offingawier- Was het tot voor kort nog een haveloze bende waar ooit het roemruchte Paviljoen van Sneek stond, nu is er een en al (bouw) bedrijvigheid. Gestaag vorderen de werkzaamheden. Dit jaar zal een terrasje pikken aan de boorden van het Sneekermeer er nog niet inzitten, maar dat het volgend vaarseizoen gaat gebeuren is wel zeker.
Foto’s Henk van der Veer









