In bedrijf

De Korenbloem derde van Nederland

Nijkerk - Tijdens de jaarlijkse ledenvergadering van het gilde ‘Heerlijk&Heerlijk’ te Nijkerk viel banketbakkerij de Korenbloem in de prijzen. De wedstrijd word ieder jaar gehouden door het gilde Heerlijk&Heerlijk. Er worden verspreid over het hele jaar 12 producten gehaald en gekeurd door het Nederlands Bakkerij Centrum in Wageningen.

Afbeelding
Nijkerk - Tijdens de jaarlijkse ledenvergadering van het gilde ‘Heerlijk&Heerlijk’ te Nijkerk viel banketbakkerij de Korenbloem in de prijzen. De wedstrijd word ieder jaar gehouden door het gilde Heerlijk&Heerlijk. Er worden verspreid over het hele jaar 12 producten gehaald en gekeurd door het Nederlands Bakkerij Centrum in Wageningen.

Tevens worden er 4 mysterie shoppers op pad gestuurd om vele facetten van de verkoop in de winkel te beoordelen.  Banketbakkerij de Korenbloem sleepte met deze keuring de derde plaats dus brons in de wacht. Slechts 0,05 punt was het verschil met nummer 1. Maar wel eerste van Friesland. Het team van Banketbakkerij de Korenbloem is uiteraard erg blij met het resultaat......en gaat volgend jaar voor goud!

Afbeelding