Horeca Heeg steeds creatiever: afhaalloketten en een ‘drijf-in’
Snackbar De Heegerhoek heeft een speciaal luikje (’Ate’s Lûkje’) gemaakt waarin een afhaalloket is gerealiseerd. Hierdoor willen ze voorkomen dat er teveel mensen binnen zouden moeten wachten. Wie belt en bestelt kan bij het luikje afhalen en betalen. “Het werkt echt super”, zegt Griet Cnossen van De Heegerhoek.

Bij De Watersport is in de hoofdingang een afhaalloket gecreëerd. Daar worden verse smoothies, koffie en aangeboden en vanaf zaterdag 25 april komen daar ook vers belegde broodjes bij. De Boeier had natuurlijk al een handig loket aan de zijgang, waar zij nu goed gebruik van maken.
Bron: https://www.dorpheeg.nl/nieuws/









