Nazomeren op dé Snekermeer
Onder auspiciën van het Watersportverbond werd het Nederlands Kampioenschap in de 16m² georganiseerd door de Koninklijke Watersportvereniging Sneek. Ook twee IFKS-skûtsjes, It Abbegeaster skûtsje van Henk Frankena en de Twee Gebroeders van Jan Overwijk, kwamen voorbij.

Frankena werd met het Abbegeaster skûtsje derde in het eindklassement, a-klein. Zijn collega Overwijk wist zich als debutant keurig te handhaven in de B-klasse.
Paviljoen
Ondertussen wordt er nog steeds druk gebouwd aan het nieuwe Restaurant het Paviljoen. Afgelopen week werd er via een advertentie naar een eigenaar voor het prachtig gelegen horeca-etablissement gevraagd. Benieuwd hoe het er volgend jaar rondom deze tijd voor zal staan!
Foto’s Henk van der Veer














