Wedstrijd Neptunia’24 gestaakt
“De waterpoloheren van Neptunia’24 ontvingen zaterdag in het eigen ‘It Rak’ De Reest uit Meppel. Na anderhalve periode gespeeld te hebben waren de gasten van mening dat zowel de arbiters als ook de jurytafel van dienst, een fout hadden gemaakt in het toekennen van persoonlijke fouten. Deze ‘fouten’ werden uiteraard niet erkend en daarop besloot De Reest niet verder te willen spelen.”

Hoe nu verder? De tuchtcommissie van de KNZB zal zich buigen over deze bijzondere zaak, wordt ongetwijfeld vervolgd.













