\nVia de site van VC Sneek bedankt zij iedereen voor de ‘support’ van de afgelopen jaren: Onderstaand het integrale bericht van de VC Sneek site:
\n
Lieve v.c. Sneek-leden/supporters/bestuur/vrijwilligers/sponsors/trainers en natuurlijk teamgenoten,
\n
\nIk wil eenieder die gister heeft bijgedragen en aanwezig was bij mijn laatste wedstrijd in dames 1 bedanken voor mijn afscheid. Totaal overweldigend, heel erg bijzonder, ik heb genoten! Waar ik dit allemaal aan verdiend heb, vraag ik mij nog steeds af. Ik ben er in ieder geval heel dankbaar voor en waardeer het ontzettend. Dit afscheid is iets waar ik de rest van mijn leven met heel veel plezier aan terug zal denken.
\n
\n
Ik wens eenieder van v.c. Sneek het beste en kom jullie zeker weer tegen, want ik blijf echt wel in de sporthal komen!
\n
\n
Martha Maltha
\n
\n
Foto Klaas Hijlkema - www.khfoto.nl
\n
Via de site van VC Sneek bedankt zij iedereen voor de ‘support’ van de afgelopen jaren: Onderstaand het integrale bericht van de VC Sneek site:
Lieve v.c. Sneek-leden/supporters/bestuur/vrijwilligers/sponsors/trainers en natuurlijk teamgenoten,
Ik wil eenieder die gister heeft bijgedragen en aanwezig was bij mijn laatste wedstrijd in dames 1 bedanken voor mijn afscheid. Totaal overweldigend, heel erg bijzonder, ik heb genoten! Waar ik dit allemaal aan verdiend heb, vraag ik mij nog steeds af. Ik ben er in ieder geval heel dankbaar voor en waardeer het ontzettend. Dit afscheid is iets waar ik de rest van mijn leven met heel veel plezier aan terug zal denken.
Ik wens eenieder van v.c. Sneek het beste en kom jullie zeker weer tegen, want ik blijf echt wel in de sporthal komen!
Martha Maltha
Foto Klaas Hijlkema - www.khfoto.nl